Διαγωνισμός ” Σοφία Φίλντιση”

Οι μικροί μας συγγραφείς ταξίδεψαν στον κόσμο των παραμυθιών!

Με πολλή χαρά και περηφάνια, ανακοινώνουμε ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στον διαγωνισμό συγγραφής παραμυθιού “Σοφία Φίλντιση”.

Τα παιδιά, με φαντασία, ευαισθησία και έμπνευση, δημιούργησαν τα δικά τους πρωτότυπα παραμύθια, αποδεικνύοντας ότι η δημιουργική γραφή δεν έχει ηλικία! Κάθε ιστορία ήταν μοναδική και ξεχώρισε για το ύφος, το μήνυμα και την αγάπη που αποπνέει για τον κόσμο του παραμυθιού.

Ως αναγνώριση της προσπάθειάς τους, οι μικροί μας συγγραφείς έλαβαν επαίνους συμμετοχής, αποδεικνύοντας πως το σημαντικότερο έπαθλο είναι το ταξίδι της δημιουργίας και της έκφρασης.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή τους! Συνεχίστε να γράφετε, να ονειρεύεστε και να φτιάχνετε κόσμους μαγικούς!

φιλντιση